zaterdag 2 juni 2012

Update heaven en earth designs ruby.

Sinds een hele lange tijd, eindelijk weer een update van mijn werk.
Het is een prachtig ontwerp van Rachel Anderson. Hieronder zien jullie het uiteindelijke resultaat, maar ik ben bang dat dit heel lang gaat duren hahaha...
Sinds kort heb ik het borduren weer opgestart. Door dat ik nu anderhalf jaar geleden ben begonnen aan een nieuwe baan, en opleiding, is het er gewoon niet meer van gekomen. Ik ben nu op de helft van mijn opleiding, maar wil toch mijn hobby's weer op gaan nemen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk weer iets van je te horen. Je werk wordt wel mooi, alle haeds duren lang hè.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Id Amarins, maar het wordt wel super. De kleuren lijken op de foto wat donkerder als ze in werkelijkheid zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele klus maar het is zooo leuk om het te zien groeien, en het werkt echt verslavend.
    Ik ben er inmiddels met 2 bezig en het liefst zou ik een derde starten!

    Ik hoop snel weer wat te zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angelique,
    Het borduren geeft mij altijd 'n rustig gevoel, misschien jouw ook? Heel veel succes met het indrukwekkende project.
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen